yesim-1 Cerenszn anın şokundasın canım çok normal hamile oldun şimdi doğuracaksın 9 ay merak ettiğin bebişin yarın seninle 🥰 sana tek tavsiyem gerçekten herşeyin tadını çıkar çünkü bu zamanlarını gerçekten aklından hiç çıkarmayacaksın 😍
Cerenszn yesim-1 çok teşekkürler güzel yazınız ve dilekleriniz için böyle okuyunca içim rahatlıyor 🥰❤️
biranne__ Cerenszn bizimde kilomuz o civarda ama yanılma payı olduğu için normal doğum hala uygun dendi
Flanoz Ben de cuma doğuma gideceğim az kaldı. Biraz hüzünlüyüm aynı bedende son günlerim. Sanki böyle iyiydik. Doğunca başka bi hayat beni bekliomış gibi.