yesim-1 Cerenszn yarın yeni hayatınızın ilk günü hiç hafızandan çıkmayacak anılara şahitlik edeceksin umarım herşey güzel ilerler ☺️
GlyEylul Cerenszn sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah Allah bir an önce ayağa kaldırsın 😊 benim de pazartesi sanırım bi önceki gece uyuyamam🙈
Cerenszn yesim-1 şu an hiç bişey hissedemiyorum gibi böyle donuk biriyim bugün sürekli düşünüyorum heyecanlımıyım korkuyor muyum mutlu muyum bilmiyorum normal mi bu şekilde olmam ?
Aysu1307 Sezeryan mı normal mi acaba ? Kaçıncı haftadasınız benimde haftaya perşembe doğumum 5 eylülde çok heyecanlıyım hatta geceleri uyuyamıyorum:) pozitif doğum hikayeni bekliyoruz inşAllah 🤗🙏
Cerenszn Aysu1307 normal bekledik hep ama beyefendi gelmeyi tercih etmedi bende bizim için ne uygun olacaksa onunyapın doktor bey dedim kilosunda 3800 küsür çünkü artık haftamızda doldu sezeryan olacak sabah 🙂
Cerenszn Aysu1307 40+3 temyiz yarın 40+4 oluyor artık 🙂 sizde sağlıkla kucağınıza alın bu arada ben ne hissedeceğimi bilemiyorum bugün çok donuk çok asabiyim çevreme anlamadım neden böyleyim
yesim-1 Cerenszn anın şokundasın canım çok normal hamile oldun şimdi doğuracaksın 9 ay merak ettiğin bebişin yarın seninle 🥰 sana tek tavsiyem gerçekten herşeyin tadını çıkar çünkü bu zamanlarını gerçekten aklından hiç çıkarmayacaksın 😍
Alyask Cerenszn sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Ben normal yaptım ilk çocuğumu bunu sezeryan olmak istiyorum deneyımlerinizi yazarsanız okurum ☺️
biranne__ Cerenszn bizimde kilomuz o civarda ama yanılma payı olduğu için normal doğum hala uygun dendi
Aysu1307 Cerenszn Allah sağ sağlik kucağına almayı nasip etsin inşAllah arkandan ben geliyorum çooook güzel geçsin deneyimlerini lütfen paylaş 🥹🤗
Bigsecret3 Aysu1307 yok kuzum benim 1,5 yaşında bebeğim var ikinci gebelik planlıyorum kürtaj. Oldum iki ay oldu inşallah bu ay güzel haber alırım
Aysu1307 Bigsecret3 inşAllah sana dua edicem Rabbim bir daha aynı şeyi yaşatmasın çok ama çoooo güzel haberler al bu ay inşAllah🙏🙏🙏