Duman123 canım böyle kafana takma rabbim bilir bunu 34 havalık doğanda ölüyor sen duâ et bebeğini düşün bende 20 haftadan beredir erken doğum tehlikem var yatıyorum evden çıkmıyorum başlarda herşeyi okur uyuyamaz korkardım ama kendimize zarar hep geç gelecek diye şartlardır kendini bebeklerini sev çok şükür 29+4 olduk ve bizim hedefimiz 37 yi görmek inşallah görürüz ogluslarim gelemeye meraklı ama durmak zorundalar ikizler,de böyleymiş iste ☺ uyku sorunumuz devam ediyor ama alıştırma oluyor simdikten 🤣🤣 örgü ör bebeğine ördükçe sitresin gider 😉