NebahatU Ben de adetin 3. Günü başladım bittiğinde gittim büyüme var ama çatlatma iğnesi için yeterli değil sonraki adette tekrar deneyelim dedi ama sonraki ay geciktim pozitifi gördüm şuan 32+1 iz 🙂
NebahatU Verda9224 2022 Şubat’ta evlendim hiç korunmadım ama olmadı doktora gittim bir kaç farklı ama bir sorun yok dedi doktorlar 2024 ocak’ta adetin üçüncü günü klomen kullandım Şubat’ta pozitifi gördük 🙂
Verda9224 NebahatU Bende 2021 Eylülde evlendim biz korunduk o sıra istemedik şimdi 10 aydır deniyoruz doktora gidiyoruz falan tık yok hiçbr sorun da yok görünen ama bende pcos var işte o zorlaştryor umarım klomen bende de işe yarar
NebahatU Verda9224 Rabbim gönlüne göre versin inşallah🤲 pcos olup anne olan bir sürü kadın var olumsuz düşünme
Maviss718 Yakamoz20 Canım ben günde 1 kere içtim ilk dozla başladık 2. Ayımda hamile kaldığımı öğrendim zaten