Rabia_36 benimde ikinci ama bu sefer kızım olucak 4 yaşında oğlum sanki ilk kez anne olucakmışom gibi yine heyecan var ilki ikincisi hep heyecanlı hatta oğlumda bu kadar heyecanlı değildim daha çok endişeliydim çünkü 5 aylık hamileyken pandemi girince hayatımıza panik stres girdi hayatımıza heyecan yerine 😬