Rabia_36 Sona doğru yaklaşıyoruz yeni 37+0 olduk bugün kontrol vardı normal herşey nst çekildi güzel dedi doktor ama bel ağrım var arada sancı girip gidiyor sizler nasılsınız neler yapmaya başladınız normal doğum için
merimiri Rabia_36 bende 37 oldum nst de sancı rakamları ufak ufak artıyor normal doğum için egzersiz yapmaya başladım hem rahat doğum için hem kanala yönlendirmek için biraz egzersiz yapmak lazım ☺️
Melike_00 Rabia_36 benim ağrım yok haftaya kontrolüm ama bebeğimin hareketi bugün çok azdı. Dürttüm de biraz hareketlendi. Normal midir bu? Ağrı sızım da yok sadece kasılma oluyor arada bir o da fazla canımı yakmıyor.
Cerenszn Rabia_36 o sancıları o kadar çok çektim ki yerimde durmayan biriyim ama bizimki maalesef kendi gelmeyi tercih etmedi 40+3 yarın sabah sezeryana alınıyorum Allah herkese sağlıklı doğum nasip etsin 🥰
Rabia_36 merimiri evet bende egzersiz yapmak istiyorum bugün ve dün bel ağrısı hiç rahat bırakmadı hurma yiyorum hergun üç tane hayırlısıyla normal olur inşallah
Rabia_36 Melike_00 benimde 35 haftada haraketi azaldı korktum sağlık ocağında kalp atışını dinledik normal demişti ebe bu haftalarda yerleri daraldığı için olabiliyor dedi sonraki günlerde eskiye donmustu çok şükür ama sizde kendinizi kötü hissediyorsaniz bı kalp atışını dinleyin gidip
merimiri Melike_00 simge dumanın 36-40 hafta aralığı için video var ona bakabilirsin ben çok zorlandım şahsen yaparken o yüzden ilk gün mümkün olduğunca zorlamayalım ben ki her zaman yürüyüş yaptım merdiven in çık durmaksızın ev temizliğini spora çevirdim çömelme kalkmayı mümkün olduğunca yaptım ama zorlandım 😂😂
Rabia_36 Cerenszn doğrudur ne yapsakta nasipteki olacak hakkımız da hayırlısı sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰şimdiden Allah kolaylık versin sizede inşallah kolay geçer gönlünüzce olur herşey
merimiri Rabia_36 inşallah cnm illaki ağrı sızı olacak maksat mümkün olduğunca kolay açılmayı sağlamak
Tugcev Rabia_36 bizde yarın gidicez muayeneye bakalım neler olmuş iki haftada 😀 kaç kilo olmuş bebiş. Ben çok ağırım ayaklarımın üstünde duramıyorum artık ağrıyor hemen o yüzden korkuyorum normal yapamam bu hareketsizlikle diye 🥲
bussra-23 Bende bugün itibariyle 37 oldum tam yarın kontrol günü artık haftada 1 e düştü bakalım alttan muayene eder mi merak ediyorum bilmiyorum artık bebişi uyarıcı şeyler yapmak istiyorum… 1 hafta hurma 1 hafta ananas yiyerek geçiyor
Rabia_36 bussra-23 bende 35 den beri haftada bir gidiyorum hiç alttan muayene etmek istemedi heralde ters bişey olmadıkça istemiyolar
Mervecvk94 Rabia_36 bende 37+0 adet olacakmış gibi hafif bir sancım var. Dün nst de az bi sancı göründü doktor önemli değil dedi alttan muayene yaptı. Hareketlerini bugün az hissediyorum niye acaba tedirgin ediyor beni 🥲
Rabia_36 Mervecvk94 evet benimde adet olacak gibi bel ağrısı arada da kasık ağrısı oluyor düzelir inşallah haraketleri kalbinizi ferah tutun takip edin çok azalırsa acile gidin
bussra-23 Rabia_36 muhtemelen evet ters birşey olmadıkça etmiyor sanırım aman olmasın zaten sağlıkla gelsin bebişler 😍 sabırsızlık var birde rahat hareket edememenin verdiği bıkmışlık var bünyede 😬