Edizhr rumeysa_mom ahh çiçeğim kolayca gitmiyor ki pcos ve insülin direnci var 1 kilo verince seviniyorum en son gidince dedim neden az gidiyo hocam o kadar uğraşıyorum diye insülin direnci ve pcos olunca böyle oluyor diyo
rumeysa_mom Edizhr evet kesinlikle gitmiyor bende 85 ten 83 e düştüm ona bile şükrediyorum ya kolayla kilo vermek imkansız gerçekten 😢
Zzulall rumeysa_mom en temizi kan verip baktırın. Zaten varsa 5 in üzerinde çıkar. Daha iyi olur aklınızı kurcalayacağına
rumeysa_mom Zzulall kendi kendime şöyle bir söz vermiştim idrarda pozitif görmeden kana baktırmayacağım diye çünkü o kadar çok kan verip negatif gördüm ki üzülmek istemiyorum ama yine de tavsiyeniz için teşekkürler ☺️
Zzulall rumeysa_mom ben de tam tersi idrarda o kadar çok negatif görmüştüm ki asla idrar testi yapmayacağım demiştim 😅 çok iyi anlıyorum sizi inşallah gönlüzüne göre olsun ❣️
Saryaa Merhaba ben yeniyim anlamıyorum kan testi verdim de <2.0 yazıyordu sizce hamilelik var mı bundan bir hafta öncede kan testimde 0.2 yazıyordu anlamadım biri yardımcı olabilir mi
Fekf rumeysa_mom olabilir canım geç dinlenmeden çıkmamamışsa olabilir benim de göğüs ucu hassasiyetim var çok acıyor ben aşılamamın 3 günündeyim bende test yapmamak için kendimi zor tutuyorum
Havva_6165 rumeysa_mom bazı kişiler zaten gebelikte regl dönemi gelince aynı ağrıları çekiyor hata kanaması olan bile var bende şu an gebeyim regl dönemi gelince ağrılarımı yaşıyorum Umarım herşey gönlünüzce olur🌺
rumeysa_mom Havva_6165 amin Rabbim sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin darısı bana inşallah 🥹❤️
Havva_6165 rumeysa_mom amin amin inşallah size çok dua ediyorum inşallah gebelik vardır Bende evliliğimin üçüncü senesinde hamile kalabildim çok sıkıntı çektim ama sonunda oldu Hayırlısıyla darısı başınıza 🤲🧿🌺