Merhaba Kızlar daha önce de post açmıştım pkoluyum ben 58 60 günde bir regl görüyorum geçen sefer ilk defa tam 60. Günde regl oldum genelde de 57 ya da 58. Günde olurum bu sefer bugün tam 60. Gün oldu ve ne gelen var ne giden bugün muhakkak olmam gerekirdi ve olmadım gerçekten regl sürem daha da uzarsa kafayı yerim 🤯 hamile olabilir miyim diye soracağım bir yandan da umutsuzum göğüs hassasiyetim 15 günden fazladır var ama üç öncesine kadar yaptığım test de negatif çıktı göğüs hassasiyetim olmasına rağmen gebe olsaydım testim pozitif çıkardı diye düşünüyorum ama 60. Güne kadar da regl olmadıysam acaba mı diyorum test yap diceksiniz ama test yok şuan açıkçası bugün yapmayı da düşünmüyorum ama merak etmiyorum da değil lütfen içimi rahatlatacak yorumlar yapar mısınız hamile olma ihtimalim var mı kasıklarım da ağrıyor 😢