gamseliii Motheranddaughter yani içiyorum 6-7 tane şuanlık bi sıkıntı yaşamadım. Siz kaç tame içiyordunuz? 18haftalığım
nnur20 gamseliii selamlar ben 3 haftalık hamileyim suan 5.6 tane iqos iciyorum :( bi olumsuzluk oldumu sizde sağlıklı kucagınıza aldınız mu acaba
Papatyaaam1 guhoglu sıgaranın herturlusu zararlı bebek ıcın ama o dedıgınız daha kötü hem de sızın ıcın çünkü yakarak nıkotın veren o elektronık sıgaralar dırek cıgerlere yapışıyormuş yanı belkı duan degıl ama daha sonra çok sorun yaşarsınız bırakın