guhoglu ben ilk iki ay 6-7 tane iciyordum simdi 3. Ayımdayım 3-4 e düsürdüm. Ama 1-2 yapmak istiyorum. İnancım sigaradan cok daha az zararlı oldugu yönde, ama yine de nikotin veriyoruz. Doktorlar 3tane sigaraya okay diyorlar bazen, o yuzden 3 iqos da iyidir diye maalesef kendimi avutuyorum 🫠