Selothatun Seyma5050 benim oğlumda çok hareketliydi karnımda ne oturabilirdim ne yatabilirdim doğana kadar. Serkilajla 40 haftayı geçirenler bile var inşallah sizde zamanında kucağınıza alırsınız bebişinizi
Seyma5050 Selothatun inşAllah canım benim rabbim herkesin sağlıkla bebeğine kavuşmasını nasip etsin 🤲🏻🥰
Selothatun Bendiyebiri_ yaa benim kızda özellikle abisinin sesine tepki veriyor 🥹 merakla bekliyorum doğunca nasıl olacak
Bendiyebiri_ Selothatun aynen bende çok dusunuyom benim oğlan biraz hırçın nasıl diyeyim hareketli baya acaba kız kardeşiyle anlasirmi bebekleri çok seviyor ama korkuyorum da
Selothatun Burcu-2634 erkek bebeleri daha hareketli oluyor buna kanaat getirdim artık😂 doğana kadar ultrasonda yüzünü göstermemişti. Kızım resmen poz veriyor
68pembemavi01 Selothatun Benim de aynı dediğiniz gibi oluyor.Bu kontrol vardı gittim çok şükür bi sıkıntı yok. bizde 32 haftalığız. Rabbim hepimizi hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🌸🤲💚
Zehra_Abbasbeyli 32+5 haftamdayım..Bendede toplanıyor bir yere sertleşiyor karnım ve ağrı oluyor sizdede oluyormu kızlar? Dün biraz çok yürüyüş yaptım korkuyorum o yüzden🥺 gelir diye
Selothatun Zehra_Abbasbeyli o bendede oluyor canım özellikle çok ayakta kaldığım yada iş yaptığım zaman taş gibi kasılıyor karnım
Bsra_bhsi Benimde 34+4 ama kıpır kıpır ilk gebeligimde kızım böyle canımı yakmazdi ama şuan oğlum olacak yok böyle bişey bı geziyor her yerimde sancısını hissediyorum yerimden zıplatıyor 🙃
Selothatun Bendiyebiri_ kaç yaşında oğlunuz☺️ benim ki 25 aylık. Kardeş nerde diyince gelip gösteriyor öpüyor seviyor ama doğunca nasıl olur bilmiyorum çünkü o da çok küçük daha 🥹
Bendiyebiri_ Selothatun 3 yaşına girmesine 2 ay kaldı bebeğim bebeğim diyor karnımı oksuyarak diyor toka Alacam ona toka falan görünce bebeğimize alalım diyor ama doğunca inşallah aynı ilgi olur inşallah
Melisinannesiii Selothatun biz ne kadar abla abi oldun desekde onlarda daha küçük ilgiye muhtaçlar son zamanlarda insan bunu daha çok düşünüyor dogumada az kaldı. İnşaAllah
Melisinannesiii Bendiyebiri_ Bnmde kızımın 3ay sonra 3yaşına girecek oda aynı kardeşim bebeğim diyor çok heyecanlı ne zman gelcek dıye beklıyor ama eve gelince durumlar nasıl olır merak edıyorum başından ayrılmaz büyük ihtımal Allah hepimize güç kuvvet versin kolay geçsin bu süreçde