Selothatun Kızlar bebeğimin hareketleri azaldı gibi hissediyorum sizinde öyle mi? 28.haftada falan kıpır kıpırdı şimdi doğum yaklaştıkça hareketleri azaldı gibi. Zaman zaman belli biyerde toplanıyor bir süre sonra geçiyor o kadar.
Bendiyebiri_ Selothatun canim bende de öyleydi kaç defa doktora gittim haftasına göre normal yeri daraliyo ve uyuyo olabilirler çikolata şekerli biseyler yiyip soluna uzan hareket etmez ise uzun süre doktoruna başvur
Sakineoncu Selothatun benimde öyle canım yeri azaldı karnım kasıliyor sertleşiyor bu ara sancim da çıkmıyor bakalım hayırlısı
Selothatun Burcu-2634 Oğlum inanılmaz hareketli bi bebekti. Şimdi kızım olacak nasipse bu hamileliğim çok farklı geçiyor sanırım ondan biraz tedirginim🥹
Selothatun Bendiyebiri_ Benim kız tatlıya hiç oynamıyor 🙈 sese daha çok tepki veriyor 2 yaşında oğlum var mesela onun ağlamasına ya da bağırmasına tepki veriyor 😂
Selothatun Sakineoncu evet bu kasılmalar bendede oluyor biyerde toplanıyor bir müddet sonra geçiyor. Şuan baş geliş pozisyonunda nst ise 32de ilk defa girdik normal çıktı
Burcu-2634 Selothatun benim de tam tersi kızım çok sakindi oğlum çok hareketli 32. Haftadayım bende ne gece ne gündüz durmuyo yerinde
cLearQueen Selothatun bi gunü bi gününü tutmuyo bikac gun once cok hareketliydi bugun degil. Yarin doktor kontrolum olmaasa muhtemelen bugun doktora giderdim
Bendiyebiri_ Selothatun benim kız da çok hareketli değildi ama babasının sesine abisinin sesine oynar ve bide abisiyle babası halay çok severler çekmesini müziğini dinlemesini oda karnımda hopluyor 😂😂
Selothatun cLearQueen Benim randevum pazartesi🥹 takipteyim bakalım inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız
Selothatun Seyma5050 benim oğlumda çok hareketliydi karnımda ne oturabilirdim ne yatabilirdim doğana kadar. Serkilajla 40 haftayı geçirenler bile var inşallah sizde zamanında kucağınıza alırsınız bebişinizi
Selothatun Burcu-2634 erkek bebeleri daha hareketli oluyor buna kanaat getirdim artık😂 doğana kadar ultrasonda yüzünü göstermemişti. Kızım resmen poz veriyor
Selothatun Bendiyebiri_ yaa benim kızda özellikle abisinin sesine tepki veriyor 🥹 merakla bekliyorum doğunca nasıl olacak