Yasmin41 Deletedmom00251 ben de cuma gidicem canım doktoruma ikili test sonuçları için sen de yaptırdık mı ikili test ?
Deletedmom00251 Yasmin41 evet bende onun sonuçlarını almaya gidicem hayırlı haberler alalım inşallah😳
Yasmin41 Krasivyy folik asit bitti canım doktorum henüz hiçbir ilaç vermedi omega 3 istesem mi ki cuma gittiğimde
Nesrn Yasmin41 ben 13+6. Yani 14 dolucak, 15. Haftaya giricez, hedef 16. Haftada normal insan olmak💪🏻
Nesrn Arkadaslar bu hesaplar son adet degil tamamen ultrasondaki eslesme sonucu cikan haftaniza gore olmali, benim adetim duzensizdi mesela ona bakarsak 4 aylik, ama degil, doktor bebegi olctu ve haftasi bu dedi, uc asagi bes yukari hep orda kalacak..
Yasmin41 Nesrn hadi ya benim ölçüme göre 2 gün öndeydi ona göre mi hesaplıcaz doktor ikili testte adet tarihime göre yazınca kağıda ultrasona göre hesaplamıyor demek ki diye düşündüm
Deletedmom00251 Yasmin41 valla çok iyi dedi söyledi hatta ama unuttum cok unutkanım şikayetlerini bile söylemeyi unutuyorum😂
Yasmin41 Deletedmom00251 ben de öyle unutkanım benim de iyi çıktı çok şükür , şikayetlerim sorulrım olacaksa gitmeden not yazarım unutmayım diye not kağıdımla gidip soruyorum doktoruma 😃
Deletedmom00251 Yasmin41 bende öyle yapıcam artık çünkü gerçekten çıkıyor aklımdan cinsiyetini öğrendin mi
Yasmin41 Deletedmom00251 en iyisi yazmak iyi oluyor erkek gibi dedi ama 16. Haftada netleştiririz dedi ☺️ Sana yorum yaptı mı canım cinsiyet için
Yasmin41 Deletedmom00251 bu arada bulantılardan kilo verdim ben hiç göbeğim yok dümdüz senin çıktı mi göbüş
Deletedmom00251 Yasmin41 hiç bişey söylemedi yaş çatlıcam meraktan eltime temel bey 12. Haftasında kız dedi inşallah cuma söyler
Deletedmom00251 Yasmin41 hem de nasıl ama hamile olduğumu kim duysa kızın olacak diyorlar eşimde hep öyle hissediyor bende öyle erkek çıkarsa herkes şok olcak bence😂
Yasmin41 Deletedmom00251 hadi inşallah canım sordun mu doktoruna ben de çok merak ediyorum sizce tahmin edin bari dedim doktor gibi dedi anam netleştirmyoruz dedi
Deletedmom00251 Yasmin41 bende bulantım yok ama hiç bişey yiyemiyorum sabahları kahvaltı kalan günde de süt meyve yoğurt kuru meyveler ceviz fındık falan karnım çıktı ama ben zaten kiloluyum baya😂😂
Yasmin41 Deletedmom00251 belki kız olabilir o zaman bacak arasında birşey göremediyse doktor ben de kız hissediyorum ama erkek gibi diyince şaşırmıştım hayırlısı bakalım ☺️
Deletedmom00251 Yasmin41 valla bende çok şaşırcam bu gidişle herkes o kadar net hiseediyo ki sanki belli olmuş gibi kaptırdım kendimi kızıma isim bile buldum😂😂
Mrw244116 Yasmin41 bende aynıyım cnm malesef artık vogqz tahriş olduğundan kan geliyor ama acile git serum takıl iyi geliyor