Deletedmom00251 Yasmin41 geçmiş olsun hiç mide bulantısı istifra şikayetim yok çok şükür seninkide geçer inşallah bu arada izmitten misin😍
Deletedmom00251 Yasmin41 ben derincede yaşıyorum doktorum temel tan konak hastanesine gidiyorum sen nereye gidiyorsun
Yasmin41 Deletedmom00251 ben de Yenişehir mahallesi Yahya kaptan tarafındayım akademiye gidiyorum yaşar çeğile , kaç haftalık bu arada
Deletedmom00251 Yasmin41 bu programa göre 12+5 dün hesaplama yaptım internetten 13+5 doktoruma sorcam cuma günü😂
Deletedmom00251 Yasmin41 yaşar bey iyi bi doktor benim yakın bi arkadaşımın doktoru ama temel beyde çok iyidir allah nasip ederse orda doğum yapmayı düşünüyorum
Yaseminact Yasmin41 canım benim bulantılar da çoktu ama Dr Bi ilaç verdi öyle hayata bağlandım mecbur 1 kutu bitene kadar içtim onu bebek de gayet sağlıklı maşallah Bi Dr una danış böyle çekilmez bu çünkü biliyorum 😕
Yasmin41 Deletedmom00251 inşallah canım hayırlı sağlıklı doğumun olsun ben de şuan memnunum çok şükür doktorumdan
Yaseminact Yasmin41 metpamid bana çok iyi geldi tatlım yani en basit hap belki ama bana yaradı dr una danış değiştirmeye gerek duyarsa değiştir bu kadar bulantı yapıyosa hala işe yaramıyor demektir seninki
Deletedmom00251 Yasmin41 ben başka bi doktora gidiyordum onun söylediğine göre buraya yazdım 19 ekim olarak hesapladı o ama en son adet tarihi 12 ekim benim o yüzden burada 12+5 çıkıyo şuan cuma günü sorcam doktora o kaç haftalık dicek bakalım
Yasmin41 Deletedmom00251 ben de cuma gidicem canım doktoruma ikili test sonuçları için sen de yaptırdık mı ikili test ?
Krasivyy Yasmin41 folik asit kullayosan 14 e kadar onu kullancaksın 12 gibi omega 3 e başlamalıydın 16 falan gibide demir ilacı var ona başlatır dr un
Yasmin41 Krasivyy folik asit bitti canım doktorum henüz hiçbir ilaç vermedi omega 3 istesem mi ki cuma gittiğimde