denizin_annesii Eylem_96 nisan genelde mukus gibi camurumsu bisey kanamada oluyor ama kirli kan gibiydi benimki
Eylem_96 denizin_annesii Bu sabah kahverengi sümüksü bir akinti geldi baya fazlaydı sonrasında regl ağrısı gibi ağrım oldu bir iki saat şimdi bir şey yok
denizin_annesii Eylem_96 tm canm 🤗 hayırlı olsun eli kulağında o zaman bu akşam yarın filan gelir o zaman bebisin hayırlısı ile kucağına alirsin inşallah 🤲🏻. Kac haftalıksiniz
Eylem_96 denizin_annesii Tam 38 haftalık oldu bebeğim. İnşallah pazartesiyi bekler doktorumuz tatile gidiyor…
gktgmom Eylem_96 benimde canım acıdı baya bitsin diye bekledim çok oynadı birde çıkardığında kan geldi doktor uyarı vermiş ebe dedi nst de düzenli sancılarım varmış 1 cm de açılmam var
Eylem_96 gktgmom Sizin haftanız kaçtı aynı şeyleri yaşıyoruz desenize bakalım bebisler ne zaman gelecek
Sydaglsen Eylem_96 bende geçen hafta çatı muayenesi oldum ama kan gelmedi. Doktorum bu muayeneden sonra kan yada leke gelebileceğini söylemişti ama belki öyle bi şeydir sizinki o an gelmiştir.
Eylem_96 Sydaglsen Sonrasında devamı geldi benim işte bu sabah kahverengi sümüksü bir akinti geldi 3 4 defa sildim gelmeye devam etti bakalım bebis ne zaman gelecek
Eylem_96 gktgmom Benim acıklığım olmadığını söyledi doktor dün ama şu an bir değişiklik oldu mu bilmiyorum. Tam 38 haftalık oldu bugün