Kızlar bugün çatı muayenesi oldum inanılmaz acıdı. Doktorun eldiveni falan kan olmustu peceteye silince de kan geldi.. Doktor normal doğuma uygun olduğunu söyledi bekleyeceğim yani. Şimdi eve geldim peçete ile silince bir damla falan kan geliyor şimdi nisan falan gelse nasıl anlayacağım diye stres oldum. Anlar miyim sizcee