gizemSA kubra464 kim ne derse desin herkes diyordu bana ben 4. Yaptim iyikide yapmışım 3 oglandan sonra 1 kız geldi oglanlari yaşlarında 7 4 2 kızımda 2 haftalik😃
Yazmelegi_ teacherandmom_ teşekkür ederim ❤️ benim kızımda 1 yaşında bakalım cesaret toplayabilirsem 😇
Tugceasel Benimde 7 yaşında kızım 2,5 yaşında oğlum var. Bir kız bir erkek yeter bunları büyütüp okutabilirsem yeter diyordum, rabbim hediye gönderdi bize de 3. Yü. Hiç düşünmüyorduk ama geleceği varsa her türlü geliyorlar 🥰
Ebaki Hazla7575 bnm de 7 ve 4 yaşında oğlum var ve yine oğlum olck ☺️bence çok güzel bi duygu tekrar bu anları yaşmak