Hazla7575 Çocuklarınızın yaşları gayet iyiymiş. Bebiş doğsa size yardımcı da olurlar.☺️ Benim de 3 yaş oğlum, 1 yaş kızım var. 3. bebeğime hamileyim😄 Asıl ben telaşlanıyorum nasıl olacak diye, diğer 2 çocuğum da küçük😂 Bu plansız oldu baya da sarstı beni ama 10 haftalık olacağız, alıştım artık duruma🥰