Kızlar benim normalde son adet tarihime göre 7+1 doktor geçen hafta on gün sonra gel kalp atışını duyacaz dedi dün gittim duymadık doktor 6+3 dedi bende anlamadım haftaya da duymazsak kürtaj yapacam dedi 4 ay önce kürtaj oldum psikolojim bozuldu resmen büyük konuşmak istemiyorum ama bu da öyle olursa bir daha istemem gerçekten