DenizBatus Gmzatgl ne güzel hepinizin kavuşmaya çok az kalmış sağlıkla alın kucağıniza insAllah bizim daha 160 gün var günler geçmiyor sanki🥰
Minik_prensinannesi Son 34 normal doğum olacak Allah’ın izniyle ikinci doğumum ama gelin birde bana sorun içimdeki korkuyu heyecanı 🥰
serapmusta Minik_prensinannesi bende aynı gerçekten. Benimde ilk doğumum normaldi bunda da bi sıkıntı yok şu anlık. Ama içim kıpır kıpır heyecan korku her an bişey olacakmış gibi
iLKanne34 Şafak 46 ama bi aksilik çıkmazsa inşallah normal doğum istiyorum ne zamn gelirse artık 🤲sağlıkla sıhatle hepimiz bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah
gmzenur-aydn977777 Aaleyna36 35+6 dayım 15 Eylül de 38+3 te sezeryan için gün aldım ama bakalım sezeryan aldım ama suyum gelir istenilen açıklık felan oluşursa normale de dönebilirim kesik olmasın diye sezeryan istiyorum ama nasip