Ozlemdxb bugün doktora gittim bir şey olur diye korkuyorsan suni sancı verelim kanala girmezse açıklık olmazsa sezaryen yapalım dedi ben de kararsız kaldım bekleyen çok insan var ama mekonyum yutar mı kordon dolanır mı diye korkuyorum yarın suni sancı almaya gidicem