Eslam ilk başta vermemiştim öğürüyor ve almıyordu uykuya tam dalamıyor yada sürekli emmek istiyordu ağlıyordu tam o sıra emzik verdim ve 30 küsürüncü günün sonunda aldı. Emziğe karşıydım aslında elim ayağım oldu yavaş yavaş ver öğütsün 5 dk sonra tekrar dene ağladığı zaman ver ben öyle yaptım tuttu