Hulo2105 ay benimde ilk 1 hafta cok zordu ama kendimi cok suçladım anestezi etkisi tamamen gecmeden yatagi kaldirip indirdim kendimi zorlayip oturmaya falan calistim hemsireleri dinlemedim etkisi gecer gecmez oturdum yürüdüm ilk gün iyiydim agri kesici falan yaptirmadim ama bütün acisini 2. Gün yasadim 1 hafta cektim simdi cok şükür iyiyiz
Ilk 3 gün sütüm yoktu mama verdik 30 cc hastanede de evde de simdi sütüm yetmiyor yine mama veriyorum gunde 3 kere falan.
Sezeryan yerinizin şişliği geçti mi.
Vucudunuz yerine oturdu mu sizin.