Dilek_04 38+5 oldum kızlar çevremdekiler göbeğin hiç düşmemiş doğumuna daha var diyorlar. Göbek düşünce bebek bacakların arasındaymış gibi hissediliyormuş gerçekten öyle mi doğumun başlaması için göbeğin düşmesi mi lazım ila
BenSenO33 Dilek_04 alakası yok canm bence benim karnım hep aşağıda bebek dönmüş kanala girmiş bile 35 haftalığım ama hiç doğum belirtisi yok zaten sezaryen olacak 3 haftam kaldı
Buse3555 Dilek_04 bence batıl inanç ya benim karnım hep aşşağıdaydı rahmim aşşağıda diye hamile kaldığımdan beri şuan 35+2 olduk hala aşşağıda evet aşşağıda olduğunu hissediyosun bacaklarını tam kapatamıyosun hıçkırdığında vajinan seyiriyo ama bana batıl gibi geliyor
Dilek_04 BenSenO33 anladım çok teşekkür ederim. Bilmiyorum ya göbeğim hep aşağıda ztn ama öyle düşmüş dedikleri gibi değil bebeği aşağıda hissetmiyorum
Dilek_04 Buse3555 Benimde göbeğim hep aşağıdaydı ztn ama düşmemiş diyorlar anlamadım gitti . Yürüyünce bacaklarınızın arasındaymış gibi hissediyormusunuz peki
Minnosaannee Dilek_04 benim 3. Doğumda sancilarim başladı. Eşim kayinvelidem i çağırdı . Böyle şeylerden anlıyor güya. Anne bi bak doğum mu acaba yalancı sancı falan mı diye. Karnımı elledi yokladı. Yok yok doğum değil 2 3 güne anca doğurur dedi . Ne olur ne olmaz diye gittik 4 5 cm açılma var dediler. 1 saate doğurdum 😅😅
Minnosaannee Dilek_04 vallahi öyle merkeze ambulansla gittik. Tam açıklıkla vardım hastaneye. İyi ki direk kendi aracimizla gitmedik merkeze . Önce ilçe de ebe bi görsün dedim
Dilek_04 Minnosaannee çok iyi yapmışsınız gerçekten 3. Doğum oluncada daha kolay açılma olmuş maşallah cidden ben şuan nasıl doğuracam kokusundan stres oluyorum 🤦🏻♀️🥹
kindacute Dilek_04 göbeğin düşmesi doğumun yaklaştığını göstermez karın kaslarının güçsüzlüğünü gösterir aslında. Sıkı karın kasları bebeği tutar karnınız geç çıkar aşağı düşmez vs, hele de ilk gebeliğiniz ise o sebepten öyle görünüyordur.
Dilek_04 kindacute anladım teşekkür ederim benim karnım geç çıktı ztn hep aşağıda duruyor ama düşmemiş diyorlar bilmiyorum ya 😕 umarım doğum yakındır
staRmama Dilek_04 göbeğim düşmemişti bebişim midemin ordan vuruyordu 37+5 te aniden doğum başladı ve herkes bana da diyordu göbeğin ne kadar yukarıda bebeğin gelmeyi düşünmüyor herhalde diye 😂 ama bebişim 1 gün doğum sancısı çekmeme rağmen kanala inemedi kalp atışı yavaşladı ve sezaryen oldu.
Dilek_04 staRmama Ya kanala girmediği için demeki karın düşmüyor kanala girince düşer oda ztn doğum anında bile olabiliyor