Hiratuba elifszn var gibi canım hayırlı olsun, düşükten sonra birkaç ay korunmanızı önermedi mi peki doktorunuz rahmin toparlanması için
elifszn Hiratuba yokmuş canım yine de teşekkür ederim, hayır müdahele olmadan düşük yaptım o sebeple gerek yok korunmana dedi