ferhpnar benimde doğuma kısmetse iki buçuk ay var doktorum doğuma iki gün kala bırakacaksın o vakite kadar kullanacaksın dedi canimm. Bende pıhtılaşma çıkmadı fakat üç tane düşüğüm olduğu için kullanacaksın dedi hamileliğimin başından bu yana kullanıyorum