Kızlar 19 Ağustos pik 20si çatlama oldu 2 günü değerlendirdik.Testte başta çok çok aşırı uçuk kıl gibi çizgi vardı bekledikçe bu hal aldı.Fotografı sadece koyulaştırdım o kıl gibi çizgiyi görmeniz adına.Kuruma çizgisi falan olamaz değil mi 
Bu arada test novacheck adında ve başlangıç regl 2 Eylül olarak görünüyor