OgretmenEva Esraburhnkulu çok sevindim bunu duyduğuma 🙏🏻 Kadın doğumcum engel olmaz, genel cerrah normal doğuramazsın patlar varisler dedi korktum ben de 🤦🏻♀️ Bugün kontrol vardı en son kalp damar cerrahı da görsün dediler bakalım o ne diyecek 🤷🏻♀️
Esraburhnkulu OgretmenEva ay gidip gelince bizide burdan tekrar bilgilendir canım.. bende sorucam bakalım ..inşallah tekrar normal yaparım ya
OgretmenEva Esraburhnkulu ben de kalp damar cerrahına gittim varis evet ama çok hastam vardı birçoğu normal doğum yaptı engel değil dedi. Hamilelikten sonra çoğu kendiliğinden geçiyor falanmış bakalım bizdeki nasıl ilerleyecek
Esraburhnkulu Ssraa mrb bugün doktora gittim..gidince sorucam demiştim banada haber ver demiştin ya..bende de alt bölgede şişlik var ve bakalım bakmadan bişey diyemem dedi mecburen göstermek zorunda kaldım
Esraburhnkulu Ssraa çok utandım gerçekten benim ikinci olmasına rağmen baya bi utandım. Bi sorun yok dedi doğumdan sonra geçecek normal doğuma engel olur mu dedim hayır alakasi yok dedi varis değil dedi. Icon rahat etsin bisey yok yanı