Ssraa benim ilk hamileligimde vardı doktor baktı sorun yok önemli değil dedi doğum yaptığım gibi oda hemen gitti bilmiyorum..ve şuan yine 2 buçuk aylık hamileyim bende tekrar çıkmış gördüm dün . Bilmiyorum nedir nedendir .. tekrar sorucam doktoruma ama yine bişey yok diycem biliyom.