100924 2 gün önce yaptırdım aç karnına şeker ölçüm cihazıyla parmaktan kan aldılar sonra içecek verdiler elmalı asidi kaçmış gazoz gibi tadı çok rahat içtim 1 saat beklettiler yemek yasak sonra damardan kan alıp tekrar şeker ölçüm cihazında baktılar bu kadar çok şükür değerlerim normal çok rahat geçti