Ben geçen perşembe günü yaptırdım. 75lik içecek verdiler. Aç karna ilk kan örneği alınıyor. Daha sonra size bir içecek veriyorlar. 1 saat sonraki şekerinizi ölçmeleri için tekrar kan veriyorsunuz. Daha sonra 1 saat daha bekleyip yine kan veriyorsunuz. Yani toplamda üç kez kan alınıyor.
Aç karna
1 saat arayla
2 saat arayla
Benim yüksek çıktı maalesef. Diyetisyene ve dahiliyeye yönlendirdiler. Bir haftalık bir kontrol sürecindeyim. Yeniden gideceğim duruma göre ya insülin ya da diyet süreci olarak devam edecek.