1umutturyasamak Gamzenur23 şöyle diyim bn 15 haftalıkken hsetmeye basladm kelebek cırpıyodu sanki içimde bu zmna kadar öyle devam etmşti üzülüyodum herkesnki kıpır kıpır diye ama asıl tekme buymuş dedm yani şuan 🙂
Ryhnytm Gamzenur23 daha öncede bir şeyler hissediyordum gaz gibiydi belkide gazdı😂şimdi tam alt karnımda kıpır kıpır gaz olsa orda olmaz hatta şuan bile kıpırdıyo
Gamzenur23 1umutturyasamak evet aynen bende öyle az az hissediyordum elimi koyunca hiç hissetmiyordum şimdi tam hissettim mükemmel birşey 😊
1umutturyasamak Gamzenur23 ewet cok şükür 🙏 Herkesnki aynı olmadğından hisedeblrsn tabki erkende hiseden var gecte hiseden bn gec hisedenlerdenim 🙂