Böyle durumlarda ne denir inan ki bilmiyorum ama sizi anlıyorum benimde 3 tane kalp atışı durdu kürtaj oldum şimdi hamileyim ama korkuyorum iki hafta geriden geliyor kalp atışını alttan muayene ile duyduk ama benim umudum yok kürtaj da uyutuluyor birşey hissetmiyorsun sonrasında adet ağrısı gibi oluyor ama ilaç veriyorlar geçmiş olsun banada dua ederseniz sevinirim