Benim de bebeğime kalp atışı yok kürtaj yapalım demişlerdi zaten o an kanamam da başlamıştı. Fakat uyutma yoktu o yüzden eve kaçtım resmen gece o kadar sancım oldu ki tam artık kürtajı kabul ediyorum dediğim anda düştü bebeğim. Ondan sonra bir kızım oldu şimdi de hamileyim ama o bebek hep içimde kaldı hala saklıyorum ultrason fotolarını gebelik testini falan 😢