Busra2110 bende dün doktorum ile görüştüm sezeyan istiyorum. Doktorum spinal yapıyorum dedi. Epidural ile arasındaki farkı sordum,epiduralde belden uyuşturulan yerden karter takılıyor ameliyat sonrası ordan sürekli ağrı kesici veriyorlar yani ağrın hiç olmuyor epiduralde diyebilirim dedi. Epidurali genelde seçili hastaneler yapar ama ücret karşılığında epiduralde tercih edilebilirsin dedi. Spinal yapıyorum ben ama hastalarımın çoğunun ameliyat sonrası ağrısı olmuyor veya çok az oluyor dedi çok kararsız kaldım.spinalde ağrı kesiciler damar yolundan yada kalçadan veriliyor ameliyat sonrası dedi.