Selam kızlar. Doğumuma az kaldı ama bu ikisi arasında kaldım. Sezaryende epidural uyuşturma ile doğum yapıldığında acı dışında doktorun yaptıklarını hissediyor musun vs gibi sorular var kafamda. Doğum yapan tecrübeli anneler yaşadıklarını,bildiklerinizi yazarsanız mutlu olcam çok ikilemdeyim