GulnurD doktorlar hep öyle dıyor saçmalıyorlar sadece pozitif ama keseyi gorelımde demıyorlar değişikler bana yuzume hamıle deglsın demıstı Allahtan cahil değildimde hamıleym dedım sonucta poztd cıkmıs keseyi bebegı bizde bılıyıruz zamanla gircek ama doktorlar cok merklı boyle şeylere ılımlı doktorlar korkutmaz sdece hamılesın ama kesenı ve bebegı haftaya hel gorelkm der benm doktorum aynı oyleydi kese bebege haftaya gel demişti ama ikj bebegımfe hamıle degılsın dedi bide ünlü hastanelerde. Biri hemen bıraktım komple hastaneyi bıraktım dusun