GulnurD 90 larda bir değerle öğrendim test yaptım hep pozitif o yüzden kan verdim zaten. Ama doktor hamilesin diyemem dedi ben eve gittim eşime süpriz yapıcam ama hamilemiyim değilmiyim söylemeye cesaret edemedim başta sonra ağlayarak böyle oldu doktor bunu dedi dedim süprizi kalmadı sanki hastalık gibi bir durum lanse oldu sevinemedik. Neyse ben bir iki başka vakitlerde başka hastahanelerde kan verdim 5. Hafta kese gördüler hamilesin diyemem dedi doktor. 8 haftada bebek ve kalp atışını duyduk annesi bebeğin kalbi burda dedi o an bizde film koptu işte. Bebeği ve kalp atışını duyana kadar hamilesin demiyorlar. Hatta bana ilk çocuk düşer eve git ve düşmesini bekle diyen doktorlar oldu şükür 16 haftayı gördük duayla. Kimyasal gebelik, boş gebelik, sağlıklı olmayan gebelik gibi bir sürü etkenden dolayı o yüzden erkenden hamilesin demiyorlarmış ki olumsuz bir durumda yıkım daha fazla olmasın. Sen gereken gıdalarını tüket suyunu iç dinlen ağır kaldırma vs vs vakti geldiğinde hamilesin diyorlar