Rab263636 Bir de recetesini okumuştum ıspanak ve tahıl iceren gidalar tüketildiği zaman yemekten 2 saat sonra icilmesi gerekiyormus hanımlar... o gıdalarin icerdigi vitaminler bakimindan 😊👍
Dileksah Hamileliğin başından beri kullanıyorum 5. Ayımızda günde 2 ye çıktık çok büyük yutarken ilk günden bu yana miğdemi bulandırıyo bi alışamadım gitti 29. Haftadayız
Minikomm Dileksah günde 2 miiii😱😱😱 bende iştah artırmıştı. Günde 2 olursa anlarım bilmiyorum 😱🤣 herkesde mi artırılıyor acaba yoksa sizin dr mu artırdı
aylaacetin Rab263636 ben içemiyorum yaa içtiğim gibi çıkarıyorum ağır bi ilaç bünyem kaldırmadı doktor değiştirdi en son folbiol yazdı
Dileksah Merve1006 d3 damla kan ilacı günde 2 kez (kabızlık yapıyor igrenç kokuyor ve afedersin siyah dışkı yapıyor doktor normal dedi) coraspirin sigara kullandıgım için
zeynepnazli Dileksah sigara kullandığınız için corasprin mi kullanıyorsunuz tam anlayamadım dr mu önerdi yada tahlillerde mi bi sorun çıktı
Dileksah Merve1006 ilacın yan etkilerinden doktor normaldedi bide çok canım yanıyo tuvalete gitmek istemiyorum üstüne üslük igrenç kokuyor
Mervetopcu Bende kullanıyorm mide bulantısı yapıyor oyuzden gece yatmadan önce alıyorm sizde öyle yapabilirsiniz
dere07 Bende kullanıyorum bende herhangi bir yan etki yapmadı sadece ilaç büyük olduğu için içmekte zorlanıyorum hoş hap küçük olsa da içmek zoru oluyor benim için boğazıma takılı kalıyor hap sonra midem bulanıyor 😂
Dileksah zeynepnazli doktor başından bu yana sigara kullandıgım için pırtılaşma ihtimaline karşı mecbur kullanıcaksın dedi kullanıyorum başından beri günde 1 adet
Drysmsn DenizKartas ben içmiyorum bir kere içtim mide bulantısı yanması yaptı doktorum da sen bütün besinler den alıyorsan bebek besleniyor ve bu ılaç senin için bebek zaten alacağını alır seni halsiz bırakmasın diye bebek de bir gelişimi etkilemez dedi
ozubekelif 3. Kutuyu bitirdim kilo aldıran bi ilaç olduğunu düşünüyorum. Mide bulantılarım olduğu dönemde bile birşey yememe rağmen kilo aldım :(
Deryayilmazkahraman Rab263636 bende kullanıyorum mide bulantısı yapıyor hatta decavit yüzünden istiğfar ettim peşi peşine 3 kere bunu önlemek için decaviti aldıktan sonra hemen bişey yiyorum bulantı olmuyor çok şükür
Kelebek123 Decaviti benim doktorum önermiyor. İlk gebeliğimde başta folik asit sonra bi kutu vitamin 3.aydan sonra da her ay gynoferon kullandırttı. Başka ilaç da kullanmadım. Çok ilaç kullanımına karşı bi doktor. Şimdi de sadece folik asit içiyorum.
Selindikci35 Folbiolu biraktik simdi 12.haftamda elevit verdi doktorum..1 haftadir kullaniyorum.Kendimi daha iyi hissediorum en azindan yemek yiyebiliorum artik..Herkeste farkli etki yaratio sanirim