Ya kızzlar benim yaşadığım yerde sancılara bakılmıyor anca doğurunca evet sancın var diyorlar oda en sonda.Şimdi benim karnımda bebek kendini topluyor ve 5.6 saniye sancı veriyor o saniyelerde kalbim hızlı atıyor bayaa baya.ilk hamileliyimde sancı çekmedim 40 haftada sezeryan oldum ama bunda kasılmalarım bel vajina ağrım çok acaba ne yapa bilirim🫥