hepoyleolurzaten_ Kızlar selam 34+4 haftalık hamileyim belimde vajinamda ağrım var midem bulanıyor bide bebek karnımda ön tarafta toplanıyor.Bacaklarımın arasında hiss. Ediyorum bebeyi.benim gibi olan varmı?😊
_ozlmm hepoyleolurzaten_ 34+2 benimde vajinam da bi sızıntı ağrı var ama benim enfeksiyonum da var maalesef ondan kaynaklı diye düşündüm birde bebekte tabi baskı yapıyor onun da etkisi illa ki vardır🙊 Benim de çok toplanıyor bazen bi tarafım yok oluyor bi tarafım aşırı sivri oluyor değişik hallere giriyor 😂
Ays-0 hepoyleolurzaten_ 34+5im vajinada baskı ağrı hissi bende de var ayağa kalktığımda oluyor ama rahatsız edici değil toplanmalar oluyor genelde sağ tarafa😂 normal şeyler bence bunlar
Buse3555 hepoyleolurzaten_ bizde 35+2 olduk bel ağrısı kasıklarda ağrı vajina içinde ağrı mide bulantısı çok sulu akıntı ama tık yok 😅
hepoyleolurzaten_ _ozlmm benim enfeksiyon yok ama erken doğum riski vardı sezeryan yerim sızlıyor eylül ortası alınıcak zaten ona kadar da biraz ağrılarım hafifleseydi nede güzel olurdu🥲cinsiyyet neydi sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşAllah
hepoyleolurzaten_ Ays-0 gerçektenmi ilk kızımda bu kadar ağrı olmuyordu bende şimdi belimde karnımda. Vajinamda ağrı oluyor🥲
_ozlmm hepoyleolurzaten_ Ne güzel 😂 Bende hep bir kızım bir oğlum olsun istiyordum rabbim gönlüme göre verdi 🥰 Ama karnım çok sivri herkes kız olduğuna emin misin diyor beni tedirgin ediyorlar 😂 Gerçi oğluma hamileyken de yuvarlaktı hiç demediler emin misin erkek karnı yuvarlak olmaz diye 😂
Srplomrk Bende 34 haftalık hamileyim çok şkür bi skntım yok ama ultrasond 37 haftalık çıkıyo brzck kafan karışık sadece :)
Srplomrk hepoyleolurzaten_ peki neye göre hesaplamasını yaptınız acaba benm kafam karışıyo çnkü artık
hepoyleolurzaten_ _ozlmm 😂😂ne olursa olsun en önemlisi sağlıklı olsun bizimkiler bir kızın ardından mutlaka erkek doğurmamı bekliyorlardı kısmet kız oldu yapacak bişey yok🥰
hepoyleolurzaten_ Srplomrk ilk kızım ultrasona göre takip etdik önde gidiyordu diye 40 haftada sezeryan oldum ama sata göre 38di ama şimdiki hamileliyim geç döllenme oldu onuda ultrasona göre hesaplıyoruz.Aslında 36falan olmalı ama 34+4 hesaplıyoruz
Aleyna-26 Bende 34+1 haftadayım. Biraz ayakta kaldığımda veya yürüyüş yaptıktan sonra kalça kemiklerim aşırı ağrıyor oturup kalkamıyorum bile kramp gibi ağrı oluyor. Yaşayan var mı merak ediyorum normal mi acaba
hepoyleolurzaten_ Aleyna-26 benim yürürkende otururkende uzanırkende bacak aralarım ağrıyor başı aşağıda olduğu için kramp giriyordu doktor magnezyum yazdı geçti o şükür.
_ozlmm hepoyleolurzaten_ Öyle tabi sağlıklı olması en önemlisi cinsiyet çokta önemli değil de insan kendisin de ne yoksa onu istiyor yine de 🥰
hepoyleolurzaten_ Naznaz110 🥵🥵ne yapıcaz şimdiden böyleyse 9 ayda yerimizden kalkamayız ayol🫨inşAllah geçici ağrılardır sağlıcakla gelsinlerde ağrı geçer😊