aden026 Kbrumt68 33+4 olduk bizde geceleri mutlaka 2*3 kez uyanıyorum şu an da da olduğu gibi… Uyumak istiyorum bende🥺
denizleo09 Bns1- nolcak bu halimiz:( Öğlene kadar uyuyunca da eşim kızıyor aç aç yatıp duruyorsun , su içmiyorsun diye Bu kadar sıcak olmasa uyurduk belki
Bns1- denizleo09 Vallahi billahi sıcaklıkla alakası yok benimkinin artık psikolojik heralde yani cidden eşim gece uyuyor ben gündüz resmen denk gelmiyoruz hiç😂
denizleo09 Bns1- evet düzenimiz şaştı bi kere doğru söylüyorsun bizde sözde birlikte çalışıyoruz adam sabah aç susuz dükkana gidiyor artık orda bi şeyler yiyordur, ben anca akşam teşrif ediyorum işe 😂 o tam uykuya geçecekken ben daha yeni güne başlıyorum 😂
Bns1- denizleo09 Ahahahahah 😂😂😂 benimde öyle oluyor nereye gidiyon daha karpuz kesecektik modundayjm sabaha kadar canım da sıkılıyo
denizleo09 Bns1- benimde 😂 Adamcağız artık en sonunda ben sabah erkenden kalktım farkında mısın diyor 😂
Bns1- denizleo09 Ahhahahha benim ki iki gündür uyuyamıyordu körle yatan şaşı kalkar deyip söylenip duruyor😂
denizleo09 Bns1- onlarda en az bizim kadar hamile 😂 Benim bi çocuğum daha var eylülde de okullar açılacak, iyice agirlasicam Allah yardımcımız olsun 🥹