senain kesinlikle gümüş kapak. Kızım su an 4 yasinda. Dogdugu gün yara oldu gögsüm tahin yağı kullandik yarayı yumusatip kaldirdi ama bu sefer de yarilmaya acilmaya basladi. Benim cok asiri kötüydü. Cerraha kadar gittim düsünün. Bana fito ve madefix yazdi kullandim. 2 ay sürdü yaram resmen. Bu kremler daha iyi toparladi. Sonra gümüs kapak duydum aldim onun da baya faydasini gördüm icine dolan sütün ilikligiyla ucunu yumusatiyordu iyi oluyordu.. su an 6 haftalik hamileyim tek korkum yine göğüs yarası. Sezeryan olcam inanin ameliuattan korkmuyorum ama bu beni yiyip bitiriyor. Siz bastan tedbirinizi alin ve gümüs kapak birde lansinih veya mustela alabilirsiniz. Yeterli olacaktir