Arkadaşlar 15+5 haftalık hamileyim şimdiden emzirme döneminde göğüslerim yara olacak mı diye düşünmeden duramıyorum. Sizler bu konudaki tecrübelerinizi anlatır mısınız göğüs kalkanı mı yoksa gümüş kapak mı kullanayım veya hangi kremleri kullandınız? Tecrübelerinizi bekliyorum🥹