bkdusunenanne Hgergy valla bebeğim bat yarın ama daha brn bile net belirti alamıyorum bi geliii bi gidddii
Elif-ada- Hgergy Bat 3 kasığımda ve alt karninda Hafik ağrı var bilmiyorum belkide normal bir durumdur kendimi dinliyorum şuan sanırım😂😂😂
Minkkk Hgergy bat 3 hafif kaşık karın ağrısı var gibi adet olacağım zamanda oluyor benim böyle galiba yine olmadı🤷♀️
AdaEcem Hgergy bat 1 Eylül ama bugün belirti olarak kasık ağrısı. Benm bu ay düzensiz olduğu için gebelik oldu mu olmadı mı bilemiyecm. Yarın erken gebelik testi alabilrsm denerim ya da bekleyecem.
Nurbl Benim bat 4 aşırı belim ağrıyor kopacak gibi enfeksiyon değil eminim fitil krem falan kullandım temizim yani inş belirtidir böyle ağrımazdı ayakta duramıyorum kasıklarda da adet sızı gibi oluyor geçiyor
Zahide-123 Ya bende 4 ama sabah pembe kan mı akıntı mı bilemedim ama pembeydi 2 kere denk geldim ama sadece Peçeteye geliyor ne olabilir sizce çok heyecanlandım heyecan bastı 🥹
Nurbl Nisa_90 evet ovulasyon yapıyorum 21 ağustosta yumurtlama oldu 22 de çatlaması oldu ozamandan beri bel sırt ağrım var
Hgergy Benim de adet belirtim yok ama bugün hafif bi sızı hissetmeye başladım. İnşallah hamilelik belirtisidir :(
beyzagrdg Hgergy benimde bat 4 çok sık idrara çıkmaya başladım sabah uyanıyorum resmen bide karnım şiş bilmiyorum belirti öi bunlar 24 ünde yumurtlamayı gördüm
Hgergy beyzagrdg benim pek bi belirti yok sadece adet olacak gibi sancı giriyor arada. Ne zaman test yapacaksiniz
Canco Benim bat 4 eylül 21de yumurtlama 22de çatlama gördüm değerlendirdik yumurtlamadan 1 hafta sonra ateşim yükseldi ama üşüyerek bir ateş değil terliyordum ve o gün kasıklarımda çok ağrı oldu sonraki günden itibaren yoğun kıvamda rengi hafif sarıya dönük bi akıntı oluyor Bilmiyorum kendimi dinlemekten her şeyi gebelikle alakalı olsun diye bağdaştırıyor olabilirim😂😂 beyzagrdg Hgergy