Hanımlar 6 haziran da doğum yaptım bebeğim 15 20 gün kendi kendine her gün kakasını yapıyordu renk kıvam olması gerektiği gibiydi sonra ne olduysa bebeğim kaka yapmamaya başladı fitil yardımı ile biz yaptırıyoruz. Bebeğim sadece anne sütü alıyor biliyorum anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal ama biz beş günden sonra kakasını yaptırmak zorunda kalıyoruz çünkü çok fazla ıkınıp ağlıyor. İki ayrı doktora götürdük kilosu boyu maşallah yerinde olduğu için sorun olmadığını söyledi doktorlar bebeklerin bağırsakları 4 5 aya kadar hala gelişimini devam ettiriyormuş normal bir durum dedi hepsi. Benim sorum şu ki bebeği bu şekilde kaka yapamayan anneler var mı varsa ne zaman düzeldi ne zamana düzelir acaba. Her bezi açışımda belki bir umut kakasını yapmıştır kendi kendine diye açıyorum ama yapmıyor maalesef. Uzun oldu kusura bakmayın. Bilgisi olanlardan cevap bekliyorum.