aden026 yaasemin yıkama ütüleme bitti benimde, kendi gecelikleri mi yıkadım utuledim bu haftada. Bı ev temizliği kaldı :) çalışmaya da devam ediyorum o yüzden ekstra zor oluyor yavaş yavaş yapıyorum da umarım erken gelmek istemez yavrum🥹
yaasemin aden026 erkekler biraz geç geliyor benim oğlum 39 oldu sezeryan oldu bu ıkıncısı de sezeryan ilk oğlum çok hareketli fırsat bulursam ondan başlıcam inşallah kendıme henüz bişey almadım bu hafta alıcam ıkıncı çocuk biraz daha sakın oluyormuş 😄😄
aden026 1Ali özellikle bugün çok var benimde sag tarafımda böyle batma hissi gibi, bugün çok yorucu geçti mesaim onun etkisi mi acaba diyorum ama tedirgin oldum bende bugün
1Ali aden026 benimde sağ tarafımda oluyor, hele yanlışıkla sağ tarafıma dönerek yatarsam eyvah eyvah 😵💫
aden026 E_E1996 bende de var o his :(36 a kadar çalışmayı düşünüyorum dua ediyorum inşallah öncesinde gelmez diye…
aden026 yaasemin İnşallah bizimki de 39 u bekler😅 ikinci olunca tecrübeli anne olunca daha rahat oluyordur süreci yönetmek 🌸💝
aden026 1Ali home ofis çalışıyorum olcok oturuyorum oda olumsuz mu etkiliyor acaba diyorum bende , biraz kaygı seviyem yüksek bu günlerde sizinde öyle mi?
yaasemin aden026 yani onu ıkıncısı olunca görmüş olucam tecrübeliyim ama ıkısı bir arada nasıl gidicek bakalım aralarında çok yaş yok ıkı yaş olucak bakalım 😁
1Ali aden026 bende aynıyım maalesef her ağrıda acaba sancımı, yok bebek iyi mi düşüne düşüne anksiyete sahibi olucam. İlk bebek hiç tecrübem yok o yüzden her şeyden korkuyorum
Minik_prensinannesi 34+6 dan merhabalar ikinci doğumum olacak Allah’ın izniyle yine heyecan verici ama gün geçtikçe korkum artıyor