Srplomrk glycnkrt bizimde planlı ama bizde haftaya alınsın istiyoruz çnkü ultrasona göre 3 hafta önde gözüküyo ama doktoru. 34 olarak baz alıp hesaplıyor
glycnkrt Srplomrk eğer bekleniyorsa iyi olur tabi. bizim suyumuz azalmıştı bekleyemedik. sağlıkla alın inşallah
Caglab Srplomrk benim de plansız ilerledi ve ciğer geliştiricilerden sonra tam 36+0da aldılar bebeği.şükür küvözde de kalmadı.gayet sağlıklıydı. Sağlıkla kavuşursunuz umarım.