33 ve 34’üncü haftalarımda vurdurdum birinde 4 doz diğerinde 1 doz olacak şekilde. Şuan doğumuma son 19 gün kaldı hâlâ doğurmadım 😅 o yüzden çok takılma doktorlar önlem amaçlı bazı gebelere vurduruyorlar düzensiz yüksek sancın çıktıysa, açılman varsa, ya da suyun sızıyorsa. Bende mesela hepsi vardı en son suyum sızıyordu çok şükür durdu.