Ben 27. Haftamdayım saracoglundan soguk pres badem yagı aldım onu kullaniyorum bacagima sürmemistim bacagimin üst kısımları catladi, göbegimde suan yok insallah olmaz. Lirelac almayı düsündüm ama sonucta hepsinin görevi nemlendirmek degil mi onu kullanipta catlayanlarda varmış demekki genetik diye düşünüyorum